Wn/lad/El klub de futbol peruano 'Universitario Deportes' selebra su aniversario n°97

< Wn‎ | lad
Wn > lad > El klub de futbol peruano 'Universitario Deportes' selebra su aniversario n°97

7 de Ogusto del 2021 · 29 de Av del 5781


Perú
Logo de Universitario de Deportes

Oy día un klub peruano de futbol, yamado Universitario de Deportes, konosido lokalmente komo «la U» kumple 97 anyos de su fondasión (en 1924/5684). En algunos distritos de Lima, la kapital del Perú, se yegó a eskuchar kohetes por las sonas.

Sovre el klub edit

El sitio ofisial del klub Universitario kuenta sovre su istorya lo siguiente:

Espanyol
El club fue fundado un 7 de agosto de 1924 bajo el nombre de "Federación Universitaria de Fútbol" por un grupo de jóvenes estudiantes de la Universidad Nacional Mayor de San Marcos y de las Escuelas Especiales de Ingeniería y Agronomía, en la calle Juan De La Coba 106, Lima.
Judeo-Espanyol (tradusido)
El klub deportiv fue fondado el 7 de Ogusto de 1924 (5684) bajo el nomvre de "Federasión Universitaria de Futbol" por un grupo de estudiantes de la Universidad Nasional Mayor de San Markos i de las Eskuelas Espesiales de Injeniería i Agronomía, en la kalle Juan De La Coba 106, Lima.

En 1933, el klub kambió su nomvre de Federasión Universitaria de Futbol a Klub Universitario de Deportes. Su primer kampeonato ofisial fue en 1929. El aktual direktor del klub es Ángel Comizzo, de Arjentina.

Fuentes edit

 Este artíkolo está publikado.
Se guardará 7 días después de la publikación. Tienes algo que desir? ¡Komparte en la diskusyón del artíkolo!

Kompartir hoja: