Wp/ryu/僕の性活論

< Wp‎ | ryu
Wp > ryu > 僕の性活論

僕の性活論大和口:ぼくぬせいかつろん)や、山川純一作ぬホモ漫画ぬてぃーちやいびーん。

あらすじ

edit

体育教師、道下高司やくま最近やエイズを警戒し、最近や(いきがぬ)恋人も作らずセックスもしてうらん。欲求不満な道下や過去んかいセックスをしちゃんいきがたーをうむい返す。過去の出会いやわーを成長させたが、だぁを奪い去るエイズを許せないとうむいふける道下やしが、擦り寄ってきた飼いマヤーを見てうむイチく。「エイズの危険を犯してまやてぃん人間とセックスしなくてもゆたさん。代用品や他んかい沢山あん」と。

登場人物

edit
道下高司(みちした こうじ)
東京都内ぬ高校ぬ体育教師で、ホモ。かつてや多くのいきがとセックスをしており、うぬ経験談を中くくるんかい物語や進む。獣姦もしていく(じらー)?。『くそみそテクニック』ぬ「道下正樹」とや特んかい関連やない。
中学生ぬ少年たち
道下が教育実習生ぬ中学で出会った少年たち。実習期間中や道下とメーナチ放課後の体育教官室でセックスをしていた。
うみんちゅぬにーしぇー
道下が高校ぬ臨海学校で知り合ったにーしぇー。道下や夜んかいキャンプを抜け出し、二人や全裸んかいなって海の中で激しく愛を貪りあいびーたん。
サウナで知り合ったアメリカ人
フィストファックを要求する受け身専門。また、変態的なセックスを好み、道下ぬシーバイを飲んやっさーり自身のちらのウイーで道下んかい排便させたくとぅもあいびーたん。
K
道下ぬ先輩教師。道下や兄貴として慕っていた。彼とのセックスで、初心やたん道下ぬホモセクシャルぬ絶頂感を知りえた。

外部リンク

edit


山川純一
作品 刑事を犯れやりすぎたイタズラ薔薇族かくれんぼ男狩りひとつの青春が終わった地獄の使者たち教育実習生絶頂す夏色転校生宿直室を襲え!!快楽の罠死のロンド -オオカミと羊-熱きライダーたち裏切り男新次はつっ走るぼくらのスゴイやつ兄貴が好きなんだ!海から来た男ハレンチ教師真夜中のノックちび薔薇行進曲華麗なる復讐俺のオナニータイム美しき野獣湯けむりの中でくそみそテクニック俺がいちばんセクシー疾走する獣たち僕の性活論BOY+愛2マゾの快感(よろこび)荒野の果て僧衣を脱ぐ日男の約束男たちの夏絆(1988年)絆(未発表)義父ショーボーイ遍愛-疾走する獣たちPARTII-
関連項目 薔薇族